Esti dezvoltator? Iata ce trebuie sa afli despre colaborarea cu o agentie.

Multi dezvoltatori imobiliari, aleg sa-si vanda direct apartamentele, prin mijloace proprii, în loc sa externalizeze aceasta sarcina, unei agentii imobiliare care sa se ocupe de vanzare.
Sa analizam putin care sunt diferentele intre un dezvoltator in raport cu o agentie imobiliara, cand vine vorba de puterea de vanzare.

Experienta în promovare si publicitate imobiliara

Dezvoltatorul, desi are capacitate financiara de a investi in promovare, daca nu are experienta, nu va sti care sunt metodele optime si stategiile eficiente care chiar functioneaza in piata. În cel mai fericit caz va ajunge să colaboreze cu una, doua, trei agentii de publicitate, insa din experienta, putem afirma că nici o agentie de marketing nu cunoaste mai bine piata imobiliara și psihologia cumparatorului decat o agentie imobiliara cu experienta.
Agentia nostra, are dezvoltate, deja toate instrumentele pentru promovare la indemana.

Personal si echipa de vanzari

Dezvoltatorul trebuie sa recruteze si sa angajeze personal, pe care apoi sa il instruiasca și sa il formeze. Acest proces poate fi anevoios, plin de provocari și dureaza mult.
E nevoie de o echipa formata din cel putin un recrutier, un trainer si un team-leader sau manager, la care se adauga numarul de agenti de vanzari. Si pe plan de costuri de salarizare se ridica destul de mult.
Agentia are deja agenti angajati în activitate care au la activ cursuri, traininguri, deci sunt gata formati si pot aduce rezultate imediat.

Reprezentantii dezvoltatorului nu prezinta la fel de multa credibilitate ca agentul imobiliar. De ce?

Oamenii de vanzare directi ai dezvoltatorului sunt perceputi de client ca fiind subiectivi. Clientii au tendinta sa creada că omul de vanzari are un interes si atat, atunci cand le vorbeste despre beneficiile unui apartament, de acolo, din biroul de vanzari al dezvoltatorului.
In schimb, agentul imobiliar, intra in contact cu clientul inainte sa fie dus la dezvoltator, ii prezinta mai multe oferte, din diferite locuri, formeaza si intretine o legătura cu clientul, astfel că vine perceput ca fiind obiectiv si nu purtator de interese, deci prezinta incredere mai mare decat angajatii dezvoltatorului în relatia cu aceeasi clienti.

Vanzarile sunt mai directe si mai rapide, pentu ca agentia noastra are un numar de clienti în cautare și un portofoliu de clienti mai larg, stabil. In plus, are la dispozitie cel putin un CRM, instrumente si un sistem bine pus la punct prin care lucreaza eficient cu aceasta baza de date.

Lasi in grija agentiei imobiliare si inchirierea de imobile care doresti sa le inchiriezi.

Tot noi ne ocupam si cu administrarea de imobile inchiriate.

FORMULAR DE CONTACT